#Nieuwsbericht

NPS Eurofiber Nederland met 4 punten gestegen

Maarssen, 1 april 2021 – Eurofiber Nederland behaalt een NPS score van +33, blijkt uit het klanttevredenheidsonderzoek 2020, uitgevoerd door Forum Business Research. Dit is een stijging van vier punten ten opzichte van 2019.

In het klanttevredenheidsonderzoek beantwoorden onze klanten onder meer vragen over de betrouwbaarheid van ons netwerk, de expertise van onze medewerkers, de kwaliteit van communicatie tijdens de leveringsfase en de leveringstijd.

Met het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek creëren we inzicht in de verwachtingen, behoeften en ervaringen van onze klanten zijn. Dit nemen wij als vertrekpunt voor al onze verbeterplannen. Het onderzoek is dan ook essentieel om blijvend een goede service te kunnen bieden en onze diensten continu te optimaliseren. Wij willen al onze klanten hartelijk bedanken voor hun deelname aan het onderzoek.

De belangrijkste resultaten uit het onderzoek delen wij in de onderstaande infographic:

Eurofiber NL KTO 2020