#Nieuwsbericht

Klanttevredenheidsonderzoek in november

We willen graag weten wat u van onze dienstverlening vindt. Daarom houden we ieder jaar een klanttevredenheidsonderzoek onder onze klanten. Dit onderzoek geeft ons waardevolle informatie over wat wij goed doen en waar we onze dienstverlening nog kunnen verbeteren. En levert waardevolle input voor onze jaarplannen. U kunt ons helpen door het klanttevredenheidsonderzoek dat u begin november van uw accountmanager ontvangt, in te vullen.

Op basis van het tevredenheidsonderzoek van vorig jaar hebben we een aantal kwaliteitsslagen weten te maken. Zo hebben we onze incident managers verder getraind op hun Internet en Ethernet kennis, zodat ze u nog beter en sneller kunnen ondersteunen. We hebben een compleet en uniform format ontwikkeld voor de terugkoppeling op incidenten. Dit format hebben samen met klanten ontwikkeld en evalueren we driemaandelijks met hen. En we hebben een Academie opgericht voor onze accountmanagers. Op deze manier worden zij structureel getraind op dienstenportfolio en vaardigheden, zodat ze uw klantbehoefte nog beter kunnen vertalen naar een passende oplossing.

Dit is slechts een greep van de verbeteringen die we hebben doorgevoerd op basis van de inzichten van het klanttevredenheidsonderzoek van vorig jaar. Helpt u ons onze dienstverlening nog verder te ontwikkelen? U zult het onderzoek begin november van uw accountmanager ontvangen.