#Nieuwsbericht

Klanten beoordelen ons met een 8

Certificeringen Eurofiber

Klanten (direct sales) hebben onze dienstverlening het afgelopen jaar gewaardeerd met een 8,0. Het aantal klanten dat ons zou aanbevelen ten opzichte van het aantal klanten dat dit niet zou doen, is gelijk gebleven, wat leidt tot een Net Promotor Score van +31. Een hoge score in de markt, waar we erg trots op zijn.

Uw mening is zeer belangrijk voor ons en vormt de basis van de continue verbeteringen die wij in onze diensten en processen doorvoeren. Daar zijn we bij Eurofiber namelijk dagelijks mee bezig. Zo hebben we het afgelopen jaar weer volop geïnvesteerd in de uitbreiding en upgrade van ons netwerk, het continu testen van de security van ons netwerk en richten we ons ook op alle ontwikkelingen rondom cloud.

Eurofiber staat voor kwaliteit

Ons netwerk en onze organisatie voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen. Hiervoor hebben we ook dit jaar de ISAE3402 Type II verklaring toegekend gekregen. Dit is een objectief vastgestelde garantie die staat voor de kwaliteit van onze cruciale bedrijfsprocessen. Denk aan hoe wij omgaan met werkzaamheden aan het netwerk, incidentmanagement, monitoring en de fysieke toegang tot onze PoP-locaties.

Daarnaast heeft de Nederlandse overheid ons al eerder de status toegekend van ‘vitale infrastructuur’. In Nederland zijn er slechts een paar infrastructuurpartijen met deze status. Een status die de relevantie van ons netwerk weergeeft, en die hoge eisen stelt aan ons netwerk en onze organisatie. Kortom, uw verbindingen zijn bij ons in veilige handen.

De belangrijkste inzichten

Graag delen wij een aantal belangrijke inzichten van het klanttevredenheidsonderzoek met u:
+ er zijn meer klanten die ons met een 7 of hoger waarderen (92%)
+ de tevredenheid over geplande werkzaamheden is gestegen naar 88% (zeer) tevreden.
+ klanten waarderen de betrouwbaarheid van ons netwerk met een 8,7
– klanten zijn minder tevreden over het leveringsproces, al is 72% nog steeds (zeer) tevreden.

Bovenstaande inzichten waren niet mogelijk geweest zonder uw bijdrage aan ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek. Bedankt daarvoor. Uiteraard blijven we ons inzetten om de algemene tevredenheid, de tevredenheid over ons Network Monitoring Center en de betrouwbaarheid van ons netwerk te handhaven of nog verder te verhogen. Maar vooral het leveringsproces heeft onze aandacht. We blijven u meenemen in de verbeterplannen ten aanzien van dit punt.