#Nieuwsbericht

Experts Eurofiber nemen Strict mee in visie en strategie over Smart Society

Op 13 juni heeft Eurofiber zijn visie en strategie op het gebied van de Smart Society gepresenteerd bij het toonaangevende ICT-adviesbureau Strict. De Eurofiber-experts zijn ook beschikbaar om dergelijke presentaties te geven bij partners en hun eindklanten.

De diverse consultants van Strict zijn onlangs volledig bijgepraat over de manier waarop Eurofiber zijn visie op de Smart Society in de praktijk brengt. “Wij hebben in juni driemaal een presentatie van 30 minuten mogen geven aan de consultants van Strict. In totaal hebben er zo’n 80 van hen onze visie op de Smart Society tot zich genomen”, zegt Harold Smeeman, verantwoordelijk voor Business Development en Innovatie bij Eurofiber.

‘Aangenaam verrast’

Eildert van Dijken, Principal Consultant bij Strict en aanjager van de ‘bijpraat sessies’, was ‘aangenaam verrast’ over wat Eurofiber onlangs te melden had over de manier waarop het de Smart Society daadwerkelijk faciliteert. “Ik woon zelf in Eindhoven en had enige tijd geleden mijn collega’s op de hoogte gesteld van de interactieve multifunctionele displays die in Eindhoven zijn geplaatst. Wat ik niet wist, is dat Eurofiber voor dat project het voortouw heeft genomen. Zij hebben niet alleen de netwerkfunctionaliteit verzorgd, maar ook de partijen bij elkaar gebracht om uiteindelijk tot het eindresultaat te komen. Dat was wel een eye opener.”

In de bewuste presentatie laat Eurofiber zien hoe er dankzij een hechte samenwerking tussen verschillende partijen, van ICT-bedrijven tot overheid, een innovatief project tot een succes is te brengen. In dit geval gaat het om multifunctionele en interactieve displays in de stad Eindhoven, waar burgers en toeristen actuele informatie kunnen opvragen.

Partners en hun eindklanten

De experts van Eurofiber kunnen de visie en strategie van Eurofiber ook bij partners en hun eindklanten presenteren. De presentaties belichten ook de laatste technologische ontwikkelingen en hun impact op de maatschappij en organisaties, inclusief concrete praktijkvoorbeelden. Voor meer informatie, contacteer Guido Kok, marketeer partner channel bij Eurofiber.