• Slide

    Deel uw compliment, tip of klacht met ons

    We doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dat lukt helaas niet altijd. Bent u ontevreden of juist bijzonder tevreden? Dan horen we dat graag. Met uw feedback helpt u onze dienstverlening te verbeteren.

    Deel uw compliment, tip of klacht met ons

    We doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dat lukt helaas niet altijd. Bent u ontevreden of juist bijzonder tevreden? Dan horen we dat graag. Met uw feedback helpt u onze dienstverlening te verbeteren.

Compliment of tip: bent u tevreden of heeft u een tip?

Waardeert u wat wij voor u hebben gedaan? Of heeft u een tip voor ons? Dan horen we dat natuurlijk graag van u. Uw compliment of tip wordt altijd gedeeld met de juiste afdeling of medewerker(s). Zij maken er dan werk van.

Klachten: voldoen wij niet aan uw verwachting?

Wij hechten veel belang aan een goede en transparante relatie met onze klanten. Wij proberen u dan ook zo goed mogelijk van dienst te zijn. Soms kan het zijn dat wij niet aan uw verwachting voldoen. Dan horen we dat graag van u. Samen met u zorgen we dan voor een oplossing. Iedere uiting van ongenoegen over de diensten, de dienstverlening of een medewerker van Eurofiber of een van de partijen waar we mee samenwerken, zien we als een signaal om ons beleid te verbeteren.

Dient u uw klacht per e-mail of per brief bij ons in?
Vermeld dan altijd de gegevens hieronder. Zo kunnen wij u snel helpen.

  • Uw voor- en achternaam
  • Uw (werk) e-mailadres
  • Bedrijfsnaam
  • Het telefoonnummer waarop wij u overdag kunnen bereiken
  • Omschrijving van uw klacht
  • Wat is de door u gewenste oplossing?

Wanneer kunt u antwoord verwachten?

Wij doen ons best u zo snel als mogelijk een inhoudelijke reactie te geven. Het kan zijn dat wij tussentijds contact met u opnemen over uw klacht of de voortgang van behandeling ervan. Dient u uw klacht in per e-mail of via het online feedbackformulier? Dan ontvangt u eerst een ontvangstbevestiging van ons. Hierin leest u dat wij doorgaans de eerstvolgende werkdag (telefonisch) contact met u opnemen. Wij laten u dan weten wanneer wij onze inhoudelijke reactie met u delen.

Niet tevreden over het resultaat?

Voor elke klacht zoeken wij naar de beste oplossing. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze inhoudelijke reactie. Dan kunt u opnieuw een klacht indienen. Dit noemen wij een vervolgklacht. Een vervolgklacht kunt u indienen bij het Klachtenteam (klachten@eurofiber.com) of rechtstreeks bij de medewerker die onze inhoudelijke reactie met u heeft gedeeld. Uw vervolgklacht komt terecht bij de leidinggevende van een afdeling of bij de directie, die uw vervolgklacht in behandeling neemt.

Vermeld bij uw vervolgklacht altijd:

  • het klachtregistratienummer van de oorspronkelijke klacht
  • omschrijving waarom u niet tevreden bent: waarom is uw eerste klacht niet goed afgehandeld?

Een manager of directeur neemt dan contact met u op om uw vervolgklacht in behandeling te nemen.
Meer informatie? Lees ons klachtenreglement

Feedbackformulier

Heeft u een compliment, een klacht, een opmerking of een tip voor ons? Met dit formulier kunt u deze melden. Wij maken er dan werk van. Dank u wel.