Eurofiber reikt eerste Partner Awards uit

Awards

Drie Eurofiber partners zijn tijdens de Infosecurity en Data & Cloud Expo 2018 onderscheiden met een Award. Het is de eerste keer dat Eurofiber zijn partners met een prijs in het zonnetje heeft gezet.

“Wij willen met de Awards nog eens benadrukken hoeveel waardering wij voor onze partners hebben”, legt Guido Kok, partner marketeer Eurofiber, uit. Drie partners hebben de prijs tijdens een exclusieve boardroom sessie op de Infosecurity en Data & Cloud Expo in ontvangst genomen.

Smart Partner 2018: @Inet

De Award ‘Smart Partner 2018’ is bedoeld voor de partner die zich in het afgelopen jaar heeft weten te onderscheiden door inventiviteit, creativiteit en klantgericht denken en doen.

Eurofiber partner @Inet is de terechte winnaar van deze Award, aldus Guido Kok. “@Inet heeft keer op keer laten zien dat het op een slimme en snelle manier aan de meest uiteenlopende klantvragen kan voldoen. En daarbij weet @Inet ook de samenwerking met Eurofiber ten volle te benutten. Een concrete klant case waaruit dat blijkt, is het verzorgen van de connectiviteit voor het One Young World congres in oktober dit jaar. Op de valreep bedacht de organisatie, samen met de Tweede Kamer en de gemeente Den Haag dat de aanwezige bandbreedte niet groot genoeg zijn voor de ruim 1.800 bezoekers. @Inet heeft er – samen met Eurofiber – voor gezorgd dat er de connectiviteit op orde was, door gebruik te maken van zaken als straalverbindingen en extra glasvezelcapaciteit. Hierdoor konden bezoekers en cameraploegen beelden van de conferentie delen met duizenden geïnteresseerden wereldwijd.”

Solution Partner 2018: Vancis

Wie zich ‘Solution Partner of the Year’ mag noemen, is een partner die gedurende het jaar vol overgave inzet om de juiste connecitivteitsoplossingen aan zijn klanten te leveren. En die daarbij de samenwerking met Eurofiber recht aandoet door ook een substantiële financiële bijdrage te leveren aan zowel zijn eigen omzet als die van Eurofiber.

Vancis heeft de Solution Partner 2018 met recht mee naar huis genomen, zegt Guido Kok. “Vancis luistert structureel goed naar de klantvragen. En vult die ook goed in. Daarbij kijkt Vancis breder dan het Ethernetportfolio van Eurofiber. Deze partner heeft in het afgelopen jaar zijn klanten bijvoorbeeld hoogwaardige 10 Gb glasvezelverbindingen geleverd. Het is een voorbeeld van een partner die de meest geavanceerde technologie beschikbaar om weet te zetten in praktische oplossingen voor zijn klanten.”

Ambition Partner Award 2018: IP Visie

Ambitie. Daar draait het om bij de ‘Ambition Partner of the Year’. Ambitie om – samen met Eurofiber – de markt voor zakelijke glasvezelconnectiviteit voor zich te winnen. En dat laat zien door zowel zijn de inzet, als door de behaalde resultaten.

IP Visie is de onbetwiste winnaar van de Ambition Partner Award 2018. Guido Kok: “IP Visie heeft laten zien dat het de ambitie heeft om samen met Eurofiber ‘meer dan hard’ te willen groeien. Dat brengt IP Visie ook duidelijk in de praktijk. Zowel als het gaat om omzet als het trainen van de medewerkers in het Eurofiber portfolio. Dat heeft er ook toe geleid dat zij binnenkort Premium Partner worden. Een verdiende Award winnaar.”