Enthousiaste dialoog tijdens partner boardroom sessie op Infosecurity, Data & Cloud Expo

Tijdens de Infosecurity en Data & Cloud Expo 2018 zijn 27 partners bijgepraat over Eurofiber en het partner programma tijdens een exclusieve lunch in een boardroom sessie. Ook werden de eerste Awards uitgereikt aan drie partners die zich dit jaar op diverse vlakken hebben onderscheiden.

Goede sfeer

‘Wij hebben onze partners allereerst, met een glas champagne, bedankt voor hun inzet, commitment en partnership in het afgelopen jaar. De sfeer was heel erg goed, je kon de energie en de wil tot samenwerken gewoon voelen’, blikt Guido Kok, partner marketeer Eurofiber, terug. ‘Wij hebben met hen ook over het Eurofiber partner programma gesproken. Dat bestaat nu circa twee jaar in de huidige vorm en wij wilden graag van onze partners horen hoe wij het programma verder kunnen optimaliseren.’

Feedback op partner programma

De interactieve partner sessie heeft veel goede en constructieve feedback opgeleverd, aldus Kok. ‘Onze partners vroegen ons bijvoorbeeld om meer trainingen en webservices. Momenteel zijn wij hun input aan het bekijken. Volgend jaar zullen wij zoveel mogelijk van hun wensen in het partner programma verwerken.’

De waardering van de partners voor de boardroom sessie tijdens Infosecurity werd achteraf nog eens onderstreept door het feit dat 86 procent van hen aangaf dat zij volgend jaar zeker van de partij willen zijn. De partners beoordeelden de sessie zelf met een ‘zeer goed’. Hetzelfde gold voor de locatie en de catering.