Eindejaars incentive voor Eurofiber partners gestart

Eurofiber heeft tijdens de Infosecurity en Data & Cloud Expo de officiële aftrap gegeven van zijn eindejaars incentive voor MSP partners Ditmaal zijn er twee incentive prijzen te verdienen: Sonos luidsprekers en VIP kaarten voor Vrienden van Amstel live.

“Partners hebben tijdens de boardroom sessie op de Infosecurity Expo in oktober een individuele target letter ontvangen in het kader van de eindejaars incentive. Het blijkt nu al een succes: wij hebben inmiddels al de eerste Sonos speakers mogen uitreiken aan sales medewerkers van de partners. En de vooruitzichten zijn zeer goed, wij verwachten nog meer uit te kunnen uitreiken. Alle opdrachten tellen mee  tot aan de deadline van 31 december 2018”, aldus Guido Kok, partner marketeer Eurofiber.

Vorig jaar zijn Eurofiber-partners Comsave, Signet, Xcellent, Colocenter en Pocos de winnaars van de eindejaars incentive geweest. Zij zijn in januari 2018 onthaald op een VIP-ontvangst, compleet met een uitgebreid diner buffet. Vanaf speciale VIP-plaatsen hebben zij vervolgens genoten van een avond vol met muzikale hoogtepunten met artiesten van Nederlandse bodem, zoals Guus Meeuwis, Lil’ Kleine, Rowwen Hèze, Nick & Simon, Typhoon en Bløf.