Direct contact met afdeling Order Management

Tot voor kort kwam een groot deel van alle vragen van klanten binnen bij onze Customer Service afdeling. Om u nog beter en sneller van dienst te kunnen zijn hebben we twee separate communicatiekanalen ingericht voor vragen over uw leveringen óf sales support gerichte vragen. Deze wijzigingen gaan per 28 maart in. U kunt vanaf dan rechtstreeks contact opnemen met onze afdeling Sales Support voor administratieve vragen en het doorgeven van wijzigingen. Voor vragen over uw levering kunt u direct terecht bij onze afdeling Order Management. Onze overige contactgegevens blijven ongewijzigd.

Onze belangrijkste contactgegevens op een rij:

Heeft u een administratieve vraag of wilt u een of wilt u een wijziging doorgeven?
T: +31(0)30 242 8940 – bereikbaar op werkdagen van 08.30 – 17.30 uur.
E: partners.salessupport@eurofiber.com

Heeft u een vraag over de status van uw order?
T: +31(0)30 242 8996 – bereikbaar op werkdagen van 8.30 – 17.30 uur
E: wholesale.delivery@eurofiber.com

Heeft u een technische vraag of ervaart u een storing aan uw verbinding?
T: 0800-387 634 237 | Internationaal +31(0)20-7990990 – bereikbaar 24/7
E: NMC@eurofiber.com

Heeft u een andere vraag?
T: +31(0)30 242 8700 – bereikbaar op werkdagen van 08.30 – 17.30 uur
E: info@eurofiber.com

Om verwarring van e-mailadressen te voorkomen, zullen de ‘oude’ e-mailadressen niet meer beantwoord worden. U krijgt uiteraard wel een bericht dat het e-mailadres niet langer in gebruik is en wat het nieuwe e-mail adres is.